BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, December 10, 2009

..di smart camp kabare...


Semasa saya perjalanan ke smart camp kabare....saya tak sabar nak sampai ke smart camp kabare.Waktu azan magrib..Ayah saya memandu dengan laju untuk kemasjid. Tiba di masjid... Saya segere mengambil wuduk untuk solat magrib..Selepas solat magrib... Semua masuk ke van untuk pergi ke sekolah sri jaya...Bila tiba di sekolah sri jaya..semua mengambil barang-barang untuk memasukkan ke dalam bilik...Tiba waktu azan isyak...Semua murid kabare pergi ke masjid sri jaya...sesudah habis solat isyak.. semua murid kabare pergi ke kantin...Abang Aiman mula memberi motivasi untuk semua murid kabare dan abang Aiman memberi semua murid kabare menengok cerita bertajuk "CIPAN YANG PANDAI MEMASAK"dalam bahasa jepun...Yang paling pelik abang Aiman mereke video"MELODI" tiba-tiba ada dua abang Aiman di dalam video itu!!!
Lepas tu..Abang aiman membuat game yang bertajuk "jalan-jalan cari kawan". Abang aiman memberi sehelai kertas untuk menanda tangan atau tulis nama kawan..Dalam masa lima minit!!
Semua murid kabare tergopoh-gapah untuk mencari kawan..Sudah habis masa dalam lima minit...
Abang Aiman cek kertas masing-masing..Selepas itu,semua murid kabare masuk tidur...Pada hari kedua..semua murid bangun tidur untuk solat subuh.Selepas habis solat subuh...semua murid pergi ke tapak tun hussen untuk membuat aktiviti...

0 comments: